Wednesday, September 8, 2010

Anete Pelmas

Mina olen Anete Pelmas. Olen 19aastane ja alustan õpinguid Tallinna Ülikoolis rekreatsiooni erialal. Vabal ajal tegelen fotograafiaga, tantsimisega. Mulle meeldib ka ehteid teha ning lugeda. Samuti on hingelähedane foorumteater ja lugemine.

Pildistama hakkasin ilmselt kuskil 5 aastat tagasi, kui perre tekkis esimene seebikarp. Pean tõdema, et ehk ongi parimad pildid just selle seebikarbiga tehtud.
Pildistan kahel põhjusel. Esiteks see, et mulle meeldib asju dokumenteerida ja jäädvustada, et hiljem oleks hea meenutada. Ja teiseks ma leian, et minus on mingit kunstilist meelt, mida väljndan just nii, sest joonistamises pole ma just kõige tugevam ning muusikalist annet mul ka pole. Ja oma fotodega üritan mängida just nii, et ma ei peaks pilti Photoshopi abil ahhetama panevaks muutma.